Plan dnia

  • schodzenie się dzieci w grupach łączonych,
  • zabawy dowolne, m.in. konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne, badawcze,
  • aktywność dziecka w kącikach zainteresowań,
  • praca indywidualna z dziećmi, wspomaganie, korygowanie rozwoju.
  • przechodzenie dzieci z wychowawcą do swojej sali, chwilka literacka, zabawy i ćwiczenia indywidualne lub grupowe.
  • I śniadanie,
  • czynności samoobsługowe, porządkowe, opiekuńcze, doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłków.
  • realizacja zajęć edukacyjno – wychowawczych w oparciu o podstawę programową i przyjęty program wychowania przedszkolnego,
  • rozwijanie aktywności dziecka w różnych sferach,
  • organizowanie zabaw twórczych, ruchowych zgodnie z tematyką zajęć.
  • II śniadanie,
  • pobyt na świeżym powietrzu, zabawa na placu zabaw, spacery, wycieczki, zajęcia ruchowe, obserwacje przyrodnicze,
  • czynności opiekuńcze, organizacyjne, czas dobrowolnie zagospodarowany przez nauczyciela,
  • przygotowanie do obiadu.
  • obiad – II danie,
  • czynności higieniczne.
  • odpoczynek poobiedni Gr. I i Gr. II (słuchanie muzyki relaksacyjnej, czytanie bajek),
  • zajęcia edukacyjno -wychowawcze Gr. III,
  • zajęcia wspomagające przez nauczyciela, czytanie literatury dziecięcej.
  • czynności samoobsługowe i higieniczne,
  • obiad – I danie (zupa),
  • podwieczorek.
  • kontynuacja działalności edukacyjnej, zabawy integracyjne, ruchowe, plastyczno – techniczne, tematyczne, pobyt na świeżym powietrzu, prace porządkowe, zajęcia dodatkowe, rozchodzenie się do domu.