- schodzenie się dzieci w grupach łączonych,
- zabawy dowolne, m.in. konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne, badawcze,
- aktywność dziecka w kącikach zainteresowań,
- praca indywidualna z dziećmi, wspomaganie, korygowanie rozwoju.
- przechodzenie dzieci z wychowawcą do swojej sali, chwilka literacka, zabawy i ćwiczenia indywidualne lub grupowe.
- I śniadanie,
- czynności samoobsługowe, porządkowe, opiekuńcze, doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłków.
- realizacja zajęć edukacyjno – wychowawczych w oparciu o podstawę programową i przyjęty program wychowania przedszkolnego,
- rozwijanie aktywności dziecka w różnych sferach,
- organizowanie zabaw twórczych, ruchowych zgodnie z tematyką zajęć.
- II śniadanie,
- pobyt na świeżym powietrzu, zabawa na placu zabaw, spacery, wycieczki, zajęcia ruchowe, obserwacje przyrodnicze,
- czynności opiekuńcze, organizacyjne, czas dobrowolnie zagospodarowany przez nauczyciela,
- przygotowanie do obiadu.
- obiad – II danie,
- czynności higieniczne.
- odpoczynek poobiedni Gr. I i Gr. II (słuchanie muzyki relaksacyjnej, czytanie bajek),
- zajęcia edukacyjno -wychowawcze Gr. III,
- zajęcia wspomagające przez nauczyciela, czytanie literatury dziecięcej.
- czynności samoobsługowe i higieniczne,
- obiad – I danie (zupa),
- podwieczorek.
- kontynuacja działalności edukacyjnej, zabawy integracyjne, ruchowe, plastyczno – techniczne, tematyczne, pobyt na świeżym powietrzu, prace porządkowe, zajęcia dodatkowe, rozchodzenie się do domu.